HOP IN

HOP-IN Projekt Edison er et læringsforløb og en konkurrence, der afholdes hvert år. Forløbet er for alle 7. klasses elever i kommunen.

HOP-IN betyder Hands On Produktion - Innovation and New ideas, og i en uge arbejder eleverne og deres lærere med produktion og innovation.

HOP-IN Projekt Edison gennemføres hvert år, og blev første gang gennemført i 2013.

I indeværende skoleår er uge 11 HOP-IN uge. Ugen kickstartes dog med et virksomhedsbesøg torsdag i uge 10.

Uge 11 afsluttes med en messe i Hedenstedcenteret, hvor den klasse, der vinder årets HOP-IN, bliver præmieret med en tur til Danfoss Univers. Alle forældre og andre interesserede inviteres til at komme og se elevernes produktion og innovative ideer ved messen.

Der vil komme yderligere information når ugen nærmer sig.