Uddannelsesmesse

Kære forældre

Det føles måske ikke altid sådan, men DU er en vigtig brik, når din teenager skal tage sit uddannelsesvalg.
Din støtte og nysgerrighed er den bedste hjælp dit barn kan få, men bare rolig, vi vil gerne hjælpe dig.

uddannelsesmessen i Horsens kan du møde ungdoms- og videregående uddannelser samt virksomheder.

De vil
inspirere og fortælle om de muligheder dit barn har, for at vælge lige netop den uddannelse, der passer bedst til ham eller hende.
Og unge, der allerede er i gang med en uddannelse, vil stå klar til at dele deres fif og erfaringer.

Uddannelsesmesserne er en enestående mulighed for at undersøge en masse omkring uddannelser på ET sted SAMMEN.

Uanset om den unge efterfølgende vælger at tage sin ungdomsuddannelse i Horsens eller Vejle, giver uddannelsesmessen et godt indblik i de forskellige uddannelser.

Uddannelsesmesse i FORUM Horsens:

Den fysiske uddannelsesmesse: Kom forbi og bliv inspireret. Yderligere besked om Messen vil blive sendt ud til alle unge og forældre i september.

Den digitale uddannelsesmesse: Her vil du kunne opleve en række online events og åbent hus arrangementer, som I kan deltage i perioden indtil 1. marts, herefter vil siden stadig være åben og kan anvendes som opslagsværk.

Læs mere her: Uddannelsesmesse Horsens